„5 pytań do …” – czyli uśmiech w pracy z Klientem to podstawa

Pełen optymizmu, zaangażowany, zawsze służący dobrą radą – taki właśnie jest Pan Radał Burdelak, właściciel salonu INTERMO, Rekomendowanego Salonu Okien i Drzwi. Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem na temat początku działalności firmy, jej powstania, pracy z Klientem oraz tego jak Pan Rafał widzi przyszłość salonu za 5 lat.

Karolina Solińska (Stolarka VIP): Panie Rafale, skąd pomysł na założenie firmy właśnie w takiej branży?
Rafał Burdelak (INTERMO): Pomysł zrodził się dlatego, że przez 10 lat pracowałem jako przedstawiciel handlowy. Pracowałem między innymi dla takich firm jak: Sokółka, Gerda, POL-SKONE, itd. Po jakimś czasie postanowiłem, że najwyższa pora rozpocząć działalność na własną rękę. Tak powstała firma INTERMO. Przez lata zdobywałem doświadczenie zawodowe, które chciałem wykorzystać na własne potrzeby. Dogłębnie zapoznałem się z konkurencją, poznałem potrzeby rynku, wiedziałem w jaki sposób chcę działać w przyszłości.

Karolina Solińska: Co zapadło Panu w pamięci z okresu, kiedy powstała firma? Jakie były początki?
Rafał Burdelak: Jak wiadomo początki często bywają trudne. Tak samo było w moim przypadku. Pomimo tego, że znałem wielu Klientów, którzy mi ufali, musiałem to zaufanie zbudować od początku, teraz już pod swoją marką. Sprawić, żeby była rozpoznawana. Musiałem przejść przez cały etap związany z biurokracją, która ma mocne i słabe strony. Poznać wiele nowych zagadnień, takich, które dotyczą już tylko właściciela firmy. Z perspektywy czasu mogę tylko powiedzieć – opłacało się.

Karolina Solińska: Czym kierują się Państwa Klienci przy wyborze okien i drzwi?
Rafał Burdelak: Każdego dnia dbamy, aby to co robimy opierało się głównie na jakości, rzetelności, doświadczeniu. Nie bez powodu otrzymaliśmy Znak Jakości, Rekomendowane Salony Okien i Drzwi. Myślę, że to coś co nas wyróżnia. Dbamy także o to, aby cały czasz się doszkalać, być na bieżąco z wszelkimi nowościami technologicznymi, wychodzić na wprost oczekiwaniom Klientów. Bardzo ważne jest także to, że umiemy elastycznie podchodzić do każdego realizowanego projektu. Myślę, że te czynniki wyróżniają nas na tle konkurencji i sprawiają, że nasi Klienci wracają z uśmiechem na ustach oraz polecają nasze usługi innym.

Karolina Solińska: Panie Rafale, do kogo skierowana jest Państwa oferta?
Rafał Burdelak: Nasza oferta skierowana jest głównie do Klientów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów oraz usług. Oczywiście w przystępnej cenie. Produkty, które oferujemy są zróżnicowane. Nasza oferta jest bardzo bogata. Zaczynając od standardowych tradycyjnych produktów, po te bardziej skomplikowane, nowoczesne. Wszystko w zależności od potrzeb Klienta. Realizujemy także specjalne zamówienia na życzenia Klienta.

Karolina Solińska: Jak Pan postrzega firmę INTERMO za 5 lat? 
Rafał Burdelak: Cały czas się rozwijamy i kładziemy duży nacisk na to, aby być jak najlepszą wersją siebie. Staramy się, aby stale rosnąć w siłę. Cały czas podnosimy swoje kwalifikacje, nie spoczywając na laurach. Będziemy poszerzać swoją ekspozycję, wzbogacając ją o nowe produkty.

Karolina Solińska: Panie Rafale dziękuję serdecznie za wywiad. Powodzenia w dalszym rozwoju firmy.
Rafał Burdelak: Dziękuję bardzo.

Więcej informacji o firmie Intermo na stronie: www.intermolublin.pl